Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Raadsinformatiebijeenkomst

dinsdag 14 november 2017

20:30 - 22:00
Locatie

Stadskantoor, V35 6e verdieping

Voorzitter
Voorzitter raadsinformatiebijeenkomst
Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1

    20.30-22.00 uur. Stadskantoor, Stadsplateau 1 te Utrecht


    Geagendeerd door mevrouw Podt (D66), mevrouw Dibi ( PvdA), de heer Van Ooijen (CU) en de heer Van Eijndhoven ( VVD).
    Tijdens de raadsinformatiebijeenkomst willen de agenderende fracties allereerst de mogelijkheid hebben technische vragen te stellen over de inhoud van het voorstel, bijvoorbeeld over het besluitvormingsproces in U16 verband, de beschikbaarheid van woonruimte en de inzet van het PGB.
    Daarnaast gaan ze graag met partijen uit de stad, met name instellingen, cliƫnten(organisaties) en bijvoorbeeld het panel van Meetellen in gesprek over hun verwachtingen ten aanzien van de toekomst van deze regionale koers. Omdat er in het voorstel wordt gesproken over opvang in de wijk, lijkt het goed te kijken of er ook van buurtteams, woningcorporaties en politie medewerkers zijn die op dit moment al iets kunnen/willen zeggen over dit onderwerp.
    Doordat taken verschuiven naar andere gemeenten zal er wellicht financieel ruimte ontstaat. Dus: wat betekent dit voor budgetten?