- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Voorzitter
- Jantine Zwinkels
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 6 worden behandeld in aanwezigheid van de (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 7 t/m 8 worden behandeld zonder de ambtelijke organisatie.
- Agenda documenten
Agendapunten
-
1.aOpening en mededelingen
-
1.bVaststellen agenda
-
2
Bijlagen
-
3
Brede Welvaart (volgt).
-
4Update (motie) Grip op Investeringen door ambtelijke organisatie
-
5Update Verbeterplan Financiën door ambtelijke organisatie
-
6
Donderdag 20 maart:
- Hervormingsbezuinigingen (monitoring)
- Nota Risicomanagement
- Prioritering lopende onderwerpen (o.a. planning)
Lopende onderwerpen
- financiële Verordening -->in combinatie met overdrachtsdossier/raadswissel (uitgesteld)
- Groeikader
- Achtergrondonderzoek reserves
- Indicatoren/kengetallen (nieuw) financiële positie (o.a.Motie415) --> april
- Nota WAAVA (o.a. wenstechnische sessie)
- Verbonden partijen
-
7Update controle jaarrekening 2024 door accountant
-
8Rondvraag en Afsluiting