Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Adviescommissie Controle en Financiën

donderdag 13 februari 2025

09:00 - 10:30
Locatie

Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2

Voorzitter
Jantine Zwinkels
Toelichting

Agendapunt 1 t/m 6 worden behandeld in aanwezigheid van de (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.


Agendapunt 7 t/m 8 worden behandeld zonder de ambtelijke organisatie.

Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1.a
    Opening en mededelingen
  2. 1.b
    Vaststellen agenda
  3. 2

  4. 3

    Brede Welvaart (volgt).

  5. 4
    Update (motie) Grip op Investeringen door ambtelijke organisatie
  6. 5
    Update Verbeterplan Financiën door ambtelijke organisatie
  7. 6

    Donderdag 20 maart:

    • Hervormingsbezuinigingen (monitoring)
    • Nota Risicomanagement
    • Prioritering lopende onderwerpen (o.a. planning)

    Lopende onderwerpen

    • financiële Verordening -->in combinatie met overdrachtsdossier/raadswissel (uitgesteld)
    • Groeikader
    • Achtergrondonderzoek reserves
    • Indicatoren/kengetallen (nieuw) financiële positie (o.a.Motie415) --> april
    • Nota WAAVA (o.a. wenstechnische sessie)
    • Verbonden partijen
  8. 7
    Update controle jaarrekening 2024 door accountant
  9. 8
    Rondvraag en Afsluiting