- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Voorzitter
- Jantine Zwinkels
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 8 worden behandeld in aanwezigheid van de (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Het buffet staat om 18.00 uur klaar, de vergadering start om 18.15 uur
- Agenda documenten
Agendapunten
-
1.a
Kennismaken nieuwe directeur F&I.
-
1.bVaststellen agenda (2 minuten)
-
2
Bijlagen
-
3
Bijlagen
-
4
Concept controleplan 2025 - gemeente Utrecht aangepast. Zie 'Concept controleplan 2025 - gemeente Utrecht 1'
Bijlagen
-
5
Bijlagen
-
6
Bijlagen
-
7
Bijlagen
-
8Afsluiting (5 minuten)