- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Voorzitter
- Jantine Zwinkels
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 7 worden behandeld in aanwezigheid van de (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
NB: de accountant is deze keer niet aanwezig
NB: dit keer geen wissel na agendapunt 5. - Agenda documenten
Agendapunten
-
1.aOpening en mededelingen
-
1.bVaststellen agenda
-
2
Bijlagen
-
3
Jaarverslag Concernaudit: toelichting en gelegenheid tot het stellen van vragen
Bijlagen
-
4
Toelichting en gelegenheid tot het stellen van vragen.
Doel: vaststellen van de documenten. -
5
Zomersessie adviescie C&F Vrijdag 11 oktober 10.00-16.00
- Nota Verbonden partijen
- Aanpassen Financiële verordening (denk aan budgetrecht) --> groepje 2 keer met elkaar vooraf (ligt stil bij stadskantoor). Hierbij de raadsbrief meenemen!
- Update verbeterplan financiën
- Nota WAAVA
Do. 17 oktober
Vergadering adviescommissie (90 minuten) - Opening, verslag en ingekomen stukken (tijd: 10 minuten)
- Programmabegroting + 2e Berap (tijd: 30 minuten)
-
2e Technische Begrotingswijziging (onderdeel berap) - Advies aan commissie VBF over Programmabegroting (na wissel, tijd 15 minuten).
- Voortgang S&V (opvolging van 21 maart)
- Pva Aanpak accountantscontrole (‘jaarplan’) en opdrachtbevestiging jaarrekening (tijd: 15 minuten).
- Vooruitblik volgende vergadering (tijd: 5 minuten)
- Afsluiting (tijd: 5 minuten)
NB: 5 minuten wissel pauze, zodat we het laatste deel van de vergadering gebruiken om een advies richting de commissies te formuleren dan wel met elkaar in gesprek te gaan over voorliggende onderwerpen. Voor afsluiting een korte rondvraag richting ambtelijke organisatie door de voorzitter.
Bijlagen
-
6
- Kennismaken met de nieuwe concerncontroller
-
7Rondvraag en sluiting