- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Voorzitter
- Voorzitter commissie
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 4 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie, (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 5 t/m 7 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant. - Agenda documenten
Agendapunten
-
1
Bijlagen
-
2
Bijlagen
-
3
• Raadbrief Werkwijze bij financiële dekkingsvoorstellen (eerste reactie) --> ter informatie en wordt besproken in cie VBF.
• Rekenkamerbrief Sturing op bestemmingsreserves --> voorstel om deze te bespreken in de adviescommissie op 11 mei.Bijlagen
-
4
• Het Jaarplan wordt elke vergadering indien nodig geactualiseerd. Wordt ingestemd met deze onderwerpen voor de volgende vergadering?
Do. 11 mei
Vergadering adviescommissie (90 minuten)
Opening, verslag en ingekomen stukken (tijd: 10 minuten)
Jaarverslag Rekenkamer (jaarplan is besproken in bijeenkomst op 21-2)
Invulling TB JS/VJN (15 minuten)
1e begrotingswijziging 2023 (tijd: 10 minuten, stond op agenda voor 30 maart)
Aanpak debat JS (xx minuten) op 20 juni
Voortgang accountantscontrole (15 minuten)
Vooruitblik volgende vergadering (tijd: 5 minuten)
Afsluiting (5 minuten)
****************************************************************************************
NB: 5 minuten wissel pauze, zodat we het laatste deel van de vergadering gebruiken om een advies richting de commissies te formuleren dan wel met elkaar in gesprek te gaan over voorliggende onderwerpen. Voor afsluiting een korte rondvraag richting ambtelijke organisatie door de voorzitter.Bijlagen
-
5
• Algemene toelichting over het raadsinstrument (door de commissiegriffier) en toelichting over de raadstoets volksgezondheid (door een raadsrapporteur).
Bijlagen
-
6Voortgang controle accountant
-
7Rondvraag en sluiting