Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Adviescommissie Controle en Financiën

donderdag 11 mei 2023

20:00 - 22:00
Locatie

Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2

Toelichting

Agendapunt 1 t/m 8 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie., (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 9 t/m 11 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie., de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.

Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1

  2. 2

  3. 3

    • Begrotingsrichtlijnen 2024 (Provincie). Deze stukken zijn ter kennisname
    • Raadsvoorstel Eerste Begrotingswijziging 2023: staat op agenda van 11 mei 2023
    • Notitie stoplicht jaarstukken: Toelichting door Ruud Maas

  4. 4

    • Toelichting door Rekenkamer, reactie van de ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen

  5. 5

    • Toelichting commissiegriffier op de opgestelde discussienotitie

  6. 6

    • Toelichting door de ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen

  7. 7

    • Toelichting door concernaudit en mogelijkheid tot het stellen van vragen

  8. 8

    • Het Jaarplan wordt elke vergadering indien nodig geactualiseerd. Wordt er ingestemd met deze onderwerpen voor de volgende vergadering?
    • Wensen voor de technische briefing van de JS en VJN op 23 mei 2023?
    • Welke onderwerpen voor de zomersessie en datum?

  9. 9

    • Korte toelichting door de Rekenkamer en mogelijkheid tot het stellen van vragen.

  10. 10
    Voortgang controle accountant
  11. 11
    Rondvraag en sluiting