- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 8 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie., (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 9 t/m 11 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie., de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant. - Agenda documenten
Agendapunten
-
1
Bijlagen
-
2
Bijlagen
-
3
• Begrotingsrichtlijnen 2024 (Provincie). Deze stukken zijn ter kennisname
• Raadsvoorstel Eerste Begrotingswijziging 2023: staat op agenda van 11 mei 2023
• Notitie stoplicht jaarstukken: Toelichting door Ruud MaasBijlagen
-
4
• Toelichting door Rekenkamer, reactie van de ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen
Bijlagen
-
5
• Toelichting commissiegriffier op de opgestelde discussienotitie
Bijlagen
-
6
• Toelichting door de ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen
Bijlagen
-
7
• Toelichting door concernaudit en mogelijkheid tot het stellen van vragen
Bijlagen
-
8
• Het Jaarplan wordt elke vergadering indien nodig geactualiseerd. Wordt er ingestemd met deze onderwerpen voor de volgende vergadering?
• Wensen voor de technische briefing van de JS en VJN op 23 mei 2023?
• Welke onderwerpen voor de zomersessie en datum?Bijlagen
-
9
• Korte toelichting door de Rekenkamer en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Bijlagen
-
10Voortgang controle accountant
-
11Rondvraag en sluiting