- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 6 worden behandeld in aanwezigheid van de (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 7 t/m 8 worden dit keer behandeld in afwezigheid van de accountant. - Agenda documenten
Agendapunten
-
1Opening en mededelingen en vaststellen agenda
-
2
Bijlagen
-
3
· Het Halfjaarverslag van Concernaudit 2023/2024
-
4
· Dit betreft de jaarlijkse managementletter van de externe accountant die in de adviescommissie wordt besproken. De reactie van het college is eveneens bijgevoegd.
Bijlagen
-
5
· Jaarlijks zijn er drie technische begrotingswijzigingen die in de adviescommissie worden besproken. NB: eventuele inhoudelijke vragen kunnen vooraf worden verstuurd aan de cie-griffier.
Bijlagen
-
6
· Wintersessie vrijdag 9 februari 2024 10.00-16.00. Onderwerpen vaststellen (zie jaarplanning)
· Raadstoets 2e onderwerp vaststellen
· Het Jaarplan wordt elke vergadering indien nodig geactualiseerd. Wordt ingestemd met deze onderwerpen voor de volgende vergadering? Let op: tijdstip 09.00-10.30.
(zie bijgesloten agenda)Bijlagen
-
7
· Toelichting door ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Bijlagen
-
8Rondvraag en sluiting