- Locatie
Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2
- Toelichting
-
Agendapunt 1 t/m 8 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie, (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 9 t/m 11 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant. - Agenda documenten
Agendapunten
-
1.aOpening en mededelingen
-
1.bVaststellen agenda
-
2
Bijlagen
-
3Ingekomen en verzonden stukken
-
4
· Toelichting door de accountant en mogelijkheid voor aanvullingen/aangeven speerpunten vanuit deze adviescie. Kan dit auditplan worden vastgesteld?
· Kunt u (als opdrachtgever van de accountant) instemmen met de opdrachtbevestiging?Bijlagen
-
5
· Aangeven of u vanuit een a-politieke rol vragen en opmerkingen heeft bij de programmabegroting (en bijbehorende stukken) voor wat betreft de opzet, vorm en indicatoren van de programmabegroting.
· Aandacht voor de opmerkingen van de accountant (volgt nog).Bijlagen
-
5.a
Bijlagen
-
5.b
Bijlagen
-
6
· Toelichting door de ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
· Is dit raadsvoorstel afdoende besproken?
NB: inhoudelijke vragen kunnen vooraf worden gestuurd aan de commissiegriffier zodat deze tijdig kunnen worden uitgezocht door de ambtelijke organisatie.Bijlagen
-
7
Toelichting door de ambtelijke organisatie (concerncontroller) en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
-
8
Zie bijgevoegde agenda
Bijlagen
-
9
· Wilt u een advies meegeven richting de commissie n.a.v. behandeling van agendapunt 5?
Bijlagen
-
10Wvttk
-
11Rondvraag en sluiting