Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Adviescommissie Controle en Financiën

donderdag 12 oktober 2023

20:00 - 22:00
Locatie

Stadhuis Burgemeesterskamer, Korte Minrebroederstraat 2

Toelichting

Agendapunt 1 t/m 8 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie, (medewerkers van) de afdeling Concernmanagement Financiën, Inkoop en Juridische Zaken/Concern Control, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.
Agendapunt 9 t/m 11 worden behandeld in aanwezigheid van de leden van de adviescie, de voorzitter/secretaris van de Rekenkamer en de accountant.

Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1.a
    Opening en mededelingen
  2. 1.b
    Vaststellen agenda
  3. 2

  4. 3
    Ingekomen en verzonden stukken
  5. 4

    · Toelichting door de accountant en mogelijkheid voor aanvullingen/aangeven speerpunten vanuit deze adviescie. Kan dit auditplan worden vastgesteld?
    · Kunt u (als opdrachtgever van de accountant) instemmen met de opdrachtbevestiging?

  6. 5

    · Aangeven of u vanuit een a-politieke rol vragen en opmerkingen heeft bij de programmabegroting (en bijbehorende stukken) voor wat betreft de opzet, vorm en indicatoren van de programmabegroting.
    · Aandacht voor de opmerkingen van de accountant (volgt nog).

  7. 6

    · Toelichting door de ambtelijke organisatie en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
    · Is dit raadsvoorstel afdoende besproken?
    NB: inhoudelijke vragen kunnen vooraf worden gestuurd aan de commissiegriffier zodat deze tijdig kunnen worden uitgezocht door de ambtelijke organisatie.

  8. 7

    Toelichting door de ambtelijke organisatie (concerncontroller) en mogelijkheid tot het stellen van vragen.

  9. 8

    Zie bijgevoegde agenda

  10. 9

    · Wilt u een advies meegeven richting de commissie n.a.v. behandeling van agendapunt 5?

  11. 10
    Wvttk
  12. 11
    Rondvraag en sluiting