Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Raadsinformatiebijeenkomst

dinsdag 13 februari 2024

19:30 - 21:00
Locatie

Externe locatie

Voorzitter
Per bijeenkomst is een raadslid gespreksleider
Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1

    Tijd: 19.00 - 21.00 uur (inloop vanaf 19.00 uur, de bijeenkomst start om 19.30 uur)
    Locatie: Stadskantoor, Stadsplateau 1 (Let op externe locatie)
    Beleidsveld: Mobiliteit / Wethouder: Lot van Hooijdonk


    Agendeerders: Marijn de Pagter (VVD), David Bosch (UtrechtNu!), Mahmut Sungur (DENK), Bert van Steeg (CDA), Yvonne Hessel (Utrecht Solidair), Fred Dekkers (Groenlinks), Cees Bos (Stadsbelang Utrecht), Gert Dijkstra (EenUtrecht), Mohamed Talhaoui (PvdA)


    De gemeente is van plan om in twaalf jaar tijd in heel de gemeente betaald parkeren in te voeren. VVD, UtrechtNu!, DENK, CDA, Utrecht Solidair, GroenLinks, Stadsbelang Utrecht, EenUtrecht en PvdA organiseren een Raadsinformatiebijeenkomst van 1,5 uur over dit plan. Tijdens deze avond kunnen inwoners, ondernemers, belangenverenigingen en andere overheden hun mening geven over het plan (in het algemeen) en toelichting geven op specifieke ideeën die zij in hun inspraakreactie hebben gegeven.


    Bij de voorbereiding van dit raadsvoorstel zijn meer dan 1000 inspraakreacties ontvangen. Bij een hoge opkomst is het niet mogelijk om bij deze bijeenkomst iedereen aan het woord te laten. U kunt er ook voor kiezen alleen als toehoorder langs te komen. Wilt u de bijeenkomst bijwonen? In verband met de capaciteit is het handig dat u zich dan aanmeldt. Dat kan via deze link.